یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

عشق مامان وبابا

چندتا عکس از پسر خوشملم

1392/10/29 23:21
نویسنده : مامان و بابا
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزز دلم  .فرشته معصوم و مهربونم الان که دارم برات می نویسم شما رو پای من به یه خواب ناز و قشنگ رفتی .

تا یادم نرفته امروز ١٧ربیع ولادت  پیامبر اکرم و امام جعفر صادق  ومن این روز به شما و بقیه تبریک می گم.١٧ربیع پارسال درست مصادف شد با تولدت عزیزم. و ما تو اون روز تولد یکسالگی شما رو گرفتیم.

امسال تولدت  رو هم همون ١٠بهمن می گیریم  ان شاءالله.که تا تولد شما یه ١٠روز دیگه وقت و من کلی کارام مونده که انجام بدم.تا آخر هفته به امید خدا میریم به سمت تهران.البته اول میریم قم دیدن عمه و عمو ونی نی شون .تا هم یه دیدن بزنیم وهم کارت دعوت تولدتون رو بهشون بدیم.

پسر گلم نمی دونی مامان برای روز تولدت چه هیجانی داره دعا کن همه چیز به خوبی و خوشی رد بشه و یه خاطره موندگار واسه خودت وبقیه  ثبت بشه.

بریم سراغ چندتا عکس که ٢٥دی بابایی از شما گرفته شما تو اون روز دقیقا ١سال و١١ماه و١٥روز داشتی.

ا

الهی مامان دورت بگرده با خنده خوشگلت .هر وقت این عکس تو می بینم کلی قربون صدقت میرم.

بقیش تو ادامه مطلب...

اینم عکس نتخاباتی از دکتر آینده ایران.

با اون چشای خوشگلت  به چی خیره شدی؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ماما ن مهراوه
30 دی 92 13:55
سلام عزیزم. خوبین؟ مهدی جون خوبه؟ماشا الله تو این عکسا احساس میکنم بزرگتر شده سرماخوردگیش که خوب شده ایشالا؟! از طرف من ببوسش معصومه جونم سلام گلم مرسی شما خوبید؟آره خدا رو شکر خوب شد پسرم واسه خودش مردی شده دیگه تا چند روز دیگه 2سالش میشه دیگهشما هم مهراوه خوشگلم و ببوس
مامان مهراوه
6 بهمن 92 20:09
سلام معصومه جونم.خوبین؟ پس شما کجایین؟دلتنگتونیم سلام عزیزم مرسی شرمنده که دیر جواب دادم آخه تهرانم دسترسی به اینترنت ندارم الانم از خونه برادر شوهرم جوابت و میدم.
پریسا نجفی
10 بهمن 92 16:21
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون سلام مرسی از لطفتون چشمحتما بهتون سر می زنم.وشما از الان جزءدوستامون به حساب میاین .
ماما ن مهراوه
10 بهمن 92 23:02
سید مهدی خوشگلم پیشاپیش تولدت مبارک باشه الهی هزار ساله بشی گل نازم ...همیشه شاد و خوشبخت زیر سایه پدر و مادرت عزیزت......وهمیشه دنیا به کامت نازنینم ممنون عزیزم که به یادمونی .چرا گوشیت چند روزه خاموشه خیلی دوست داشتم میو مدی حالا اگه به اینترنت پرسرعت برسم عکسای تولد و میذارم.بازم مرسی
نسیم
11 بهمن 92 5:49
آفرین . عجب وبلاگ خوشگلی دارید . تبریک میگم . خیلی خیلی خوب مینویسید . ماشاله پسرتون هم خوشمله . همیشه موفق باشید ممنون از لطفتون.شما هم موفق باشید.
میترا(مامان ایلیا)
16 بهمن 92 11:45
عزیییییییییییییییزم روز به روز شیرین تر میشی.خیلی جیگری خاله سلام ممنون خاله مهربون مرسی که بهمون سرزدین.
ماما ن مهراوه
27 بهمن 92 21:55
پس شما کجایین؟ ما اومدیممممممممم
ماما ن مهراوه
29 بهمن 92 23:25
سلام عزیز دلم.خوبین؟مهدی جونم خوبه؟پس شما کجایین.خبری ازتون نیست...بخدا بدجور بهتون عادت کردیم...دلتنگتونیم.....زودی بیایین معصومه جونم با گل پسر سلام به دوست عزیزم خوبی؟آره این یه ماه سفر من و پسرم به تهران نبود اینترنت بود که نتونستم بهتون سر بزنم.دیروز برگشتیم منم حسابی دلم برای شما تنگ شده بود.یه ذره خستگی سفر به در شه و از حال و هوای مامانم اینا بیرون بیام به زودی میام .
میترا مامان ایلیا
4 اسفند 92 15:56
سلام خاله جون.به وبلاگ ماهم سر بزنید.خوشحال میشیم سلام چشم حتما میام قبلا که هر چی تلاش می کردم نتونستم وارد وبتون بشم ولی بازم تلاش خوم می کنم.
اعظم مامانه زهرا
31 فروردین 93 13:42