یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

عشق مامان وبابا

اولین پست اسفند ماهی

1392/12/4 17:01
نویسنده : مامان و بابا
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم که حسابی دلم براشون تنگ شده بود.علت این غیبت طولانی مدت هم رفتن به مسافرت و دیدار پدر و مادر و خانواده مادری و پدری بود که دلم حسابی براشون تنگ شده بود و الان که برگشتم بیشتر دلم هواشون و کرده ولی خوب چه کنم که اینم تقدیر من بود که ازشون دور باشم.

و اینقدر دلم برای اینترتم تنگ ششده بود که بدجور معتادش شده بودم و البته لب تاپ جان مارو در این سفر همراهی کرد .این یه ماه اینقدر به من و پسملی خوش گذشت که نمی دونین کلی این طرف و اون طرف رفتیم دوبار به عروسی دعوت شدیم و کلی خوش گذروندیم .

راستی گفته بودم تولد سیدمهدی رو خونه  بابام اینا می گیرم یه تولد به یادموندنی و خوشگل شد که به زودی عکساش .ومیذارم. وکم کم خاطرات این سفر و مرور می کنم.

توی همین پست از همسر خوبم که خیلی زحمت کشید تا یه تولد خوب برای پسرمون بگیریم حسابی تو خرجش انداختمماچ از مامان و بابای مهربونم که کلی بهشون زحمت دادیم واز خواهرای مهربونم  فرشته ومریم که حسابی تو کارا به من کمک کردنو از داداش گلم که زحمت تهیه میوه و وسایل سالاد الویه رو کشیدن تشکر می کنم و دست همشون می بوسم.ماچ

اینم یک از پسر 2ساله من

تا پست بعدی  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)