یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان وبابا

عکسای تولد گل پسری

1391/3/6 16:40
نویسنده : مامان و بابا
465 بازدید
اشتراک گذاری

عکس بیمارستانش

برای دیدن بقیه عکسا به ادامه مطلب برید

1

این عکس و مامانیم چند ساعت بعد از تولدم ازم گرفته ببین چقدر خوشتیپم.

2

 

3

آخه چرا منو دستگیر کردین؟؟؟؟

 

4

5

 

6

 

این کلاه بافتنی که سرم خاله جونم واسم بافته ممنون خاله جون.

 

7

 

8

موقع خوابم دست از سر ما برنمیدارین داریم یه چرت میزنیما....

 

9

 

10

اینم عکسم با بابایی جونم دوست دارم بابایی.

 

11

 

12

 

13

تو این عکس واسه خودم مردی شدم اینجا 2ماه و 10 روزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام خاله
23 اردیبهشت 91 22:33
سلام عالی بود معصومه جون خوش به حال سد مهدی با این مامان و بابا عاشق این عکسشم که خوابه دستش زیر چونشه [hr
سلام عزیزم ممنون از لطفت بازم به ما سربزن.خودم هم اون عکسش و خیلی دوست دارم.حالا که دانشگاهی یه دختر خوشگل و البته خانوم برا پسرم پیدا کن در ضمن باید از مادرشوهرشم نگهداری کنه.
یه بیننده
24 اردیبهشت 91 9:06
آقا پسر خوشگلی دارین خدا به شما ببخشدش


مرسی نظر لطفتون بازم به ما سر بزنید.
مامان آرتین
24 اردیبهشت 91 11:06
سلام.نی نی خوشگلی دارید خداحفظش کنه .آرتین من دوماهشه.خوشحال میشم باهم دوست بشن من شمارولینک می کنم.موفق باشید.


سلام مرسی نظر لطفتون سید مهدی هم خوشحال میشه دوستای بیشتری پیدا کنه من و بابائیش تازه وبلاگ و براش درست کردیم خوشحال میشم با نظراتتون مارو یاری کنید.به وب آرتین جون سرزدم هزار ماشالش باشه خیلی ناز و نمکیه.منم شما رو لینک میکنم.
الهام خاله
25 اردیبهشت 91 20:22
بازم سلام اینطوری که خیلی سخت شد از مادر شوهرش هم نگه داری کنه شوخی کردم پسرت خیلی ناز شده ماشاالله از طرف دختر خالش لپشو محکم بکش خودم فکر زن دادنش هستم
مامان مهدیسا
2 خرداد 91 1:15
سلام چه پسر نازی خدا ببخشه

حیلی خوشگله
دلم برای موقعی که دخترم اینقدری بود تنگ شد


سلام عزیزم ممنون از لطفت هزار ماشالاش باشه مهدیساجون هم خیلی نازه.
مامان مهدیسا
2 خرداد 91 1:16
خوشحال می شیم بهمون سر بزنید
مهدی جونم به لینک دوست های دختریم اضافه کردم با اجازه


به وب مهدیسای گلم سرزدم خیلی نازه منم شمارو لینک میکنم تا سیدمهدی و مهدیسا دوستای خوبی برای هم باشن.
مامان مهدیسا
2 خرداد 91 1:17
بووووووووووس پسر ناز