یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان وبابا

یک روز در طبیعت

1391/3/9 16:11
نویسنده : مامان و بابا
590 بازدید
اشتراک گذاری

1

جمعه ٥خرداد با پسر گلمون رفتیم به دل طبیعت و اینم خاطرات قشنگ وبه یادموندنی اون روز.

بقیه عکسا رو در ادامه مطلب ببینید.

2

من شکست خوردم وخوابم برد....

 

2

سیدمهدی تو بغل پسر عمه جونش.

 

3

4

دارم تمام تلاشم و میکنم که یهو خوابم نبره.....

 

4

سیدمهدی سوار بر درخت کاج......

5

خانواده سه نفری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیدمهدی
10 خرداد 91 2:55
سلام. خب این وبلاگ خوندن داشت هاااااااااااااچه نازه مااشالله وا چی دارم میگم معلومه سید مهدی ها همه نازن دیگهراستی اون عکستون که با همسرتون کنار سید مهدی انداختید مثلا خواستید بگید کی خوشتیپ تره؟؟نه بابا سید مهدی هااا تو زیبایی به جدشون امام حسین (ع) رفتن دیگه خیلی از خودمون تعریف کردم سید مهدی عزیز رو حتما حتما حتما از طرف من ببوسید اگه نبوسید کچل بشید ایشاالله

ممنون که سرزدین بازم پیش ما بیاین .منم همین نظر و دارم که همه سیدمهدی ها واقعا زیبا و دوست داشتنی هستن.