یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان وبابا

این جند روز

1392/7/4 13:12
نویسنده : مامان و بابا
732 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

چند روزی که عسل مامان مریض آخه سرماخوردگی و دندون در آوردنش با هم شده پسر کوچولوم حسابی داره اذیت میشه خیلی دندونش داره سخت در میاد آخه الان سه روزه که لثش سفید میزنه ومن همه فامیل و خبر کردم که دندونش در اومده ولی هنوز که هنوزه دندونش نیش نزده ومدام گریه و بهونه گیری و اصلا غذا نمیخوره .خیلی واسش ناراحتم .خدا کنه تا روز تولدش حالش خوب بشه.آخه ١٠بهمن تولدش.دوستای خوبم دعا کنید سیدمهدی من بتونه این مرحله از رشدش رو هم سپری کنه .

شمارش معکوس تولد گل پسری شروع شده تا زمینی شدن فرشته آسمونیمون فقط198.gifروز دیگه باقیست.

totalgifs.com aniversario gif gif 07.gif

 

سیدمهدی 1روزه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شايان
4 بهمن 91 18:42
سلام به ماماني مهربون.من تو قسمت پرسشها باهاتون آشنا شدم ماماني من اون نرم افزار ساخت تقويم و دانلود كردم اما مشكل اساسيش اينه كه روزاي هفتش به قمريه كاريش نميشه كرد؟آخه اينطوري ديگه قابل چاپ نيست كه
زيبا
6 بهمن 91 18:20
تو پرسش پاسخ گفتي مرواريد گل پسر جوونه زده اومدم تبريك بگم
تولدش هم پيش پيش مبارك


ممنون عزیزم .
مامان علی اکبر
6 بهمن 91 23:52
سلام مامانی منم مشکل مامان شایان رو دارم. میتونید کمکم کنید؟؟؟؟
لاله
10 بهمن 91 7:56
سید مهدی جون ایشالا که حالت خوب شده و مرواریدت هم سر در آورده باشه عزیزم
تولدت رو هم تبریک میگم .

:
ممنون عزیزم.