یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان وبابا

این روزای پسرم

1392/7/19 23:33
نویسنده : مامان و بابا
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام      صدتا سلام

چند روزی که من و سیدمهدی تو پروژه بزرگ بای بای پوشکیم البته من مدتی بود که روزا پمپرزش نمیکردم و فقط زمانایی که بیرون میرفتیم و شبا ولی چند شبه که شبا هم پوشکش نمیکنم وخدارو شکر اصلا تا صبح خودش و خیس نکردو تصمیم برای ترک کامل پوشک جدی شد وشروع کردم به اموزش اصول صحیح دستشویی رفتن اما....پسری اصن جیشش و پی پی رو نمیگه من بابت جیش تند تند میبرمش اما ...پی پی(روم به دیوار)موندم چی کار کنم پروژه رو تعطیل کنم یا ادامه بدم؟niniweblog.com3تا شورت آموزشی خریدم و هرجا میریم پات میکنم خدایی چیزای خوبیه با اینکه تو پرسش و پاسخ نی نی وبلاگی خیلی ازش تعریف نشنیدم ولی حداقل مهمونی میرم استرس کمتری دارم

خدا کنه  بتونم این مرحله رو هم با موفقیت پشت سر بزارم....تازشم خدا بابایی رو خیر به که گاهی اوقات ایشون پسملی رو میبرن رفتم و استیکر خریدم که به دیوار دستشویی بزنم تا فضای اونحا  جالبتر باشه....

یعنی میشه پسملی هم جیشش و بگه هم پی پیش و خدا کنه 

در حال حاظر سیدمهدی 1سال و 8ماه و9روز سنشه میشه در 1سال و 9ماهگی و9روزگی این پروژه تموم بشه وای چی میشه اگه بشه؟... 

خواهش میکنم از مامانایی که تجربه دارید راهنماییم کنید ....(ممنون میشم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)