یکی یه دونم سید مهدی جونیکی یه دونم سید مهدی جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عشق مامان وبابا

ماه مهر

1392/7/3 0:48
نویسنده : مامان و بابا
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

این شعر قشنگ و یکی از دوستای دوران مدرسم برام فرستاد حیفم اومد نذارم تو وبلاگ.منم این شعر و تقدیم میکنم به همه همکلاسی های مدرسه و دانشگاه وهمه مامانای گل.

اولین روز دبستان باز گرد                             کودکیهای شاد و خندان باز گرد

درسهای سال اول ساده بود                         آب را بابا به سارا داده بود

درس پندآموز روباه و خروس                            روبه مکار ودزد چابلوس

با وجود سوز و سرمایشدید                           ریزعلی پیراهن از تن می درید

تا درون نیمکت جا می شدیم                         ما پر از تصمیم کبری می شدیم

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود                           جمع بودن بود و تفریقی نبود

کاش میشد باز کوچک می شدیم                    لا اقل یک روز کودک می شدیم

(مهر بر همه بچه مدرسه ای های قدیم مبارک)

امیدوارم خوشتون اومده باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهراوه
3 مهر 92 8:36
سلام به سید کوچولو و مامان خانومش . خوبید ان شاا...؟ یادش بخیر چه روزایی رو گذروندیم و قدرشو ندونستیم بعضی وقتا دوست دارم هرچی دارم بدم و اون روزا برگرده دلم برا همه دوستام یه ذره شده چه میشه کرد قذر این روزارم ندونیم بعدا حسرت میخوریم


سلام عزیزم مرسی.منم دلم یرای اون روزای خوب تنگ شده ولی به قول تو چه میشه کرد گذر عمره.